DOSTAWA TOWARU
Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Inpost w terminie 1-2 dni roboczych od dnia wydania towaru kurierowi oraz Paczkomaty InPost.
Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy towaru są następujące:
Firma kurierska DPD (https://www.dpd.com/pl/pl/)
Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DPD, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke (po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail informację zawierającą numer przesyłki wraz z linkiem do monitorowania przesyłki).
W dniu doręczenia na stronie internetowej DPD, Klient może uzyskać informację na temat numeru telefonu do kuriera zajmującego się dostawą przesyłki. Ponadto istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z kurierem celem ustalenia dokładnej godziny dostarczenia przesyłki.
W przypadku wybrania płatności za pobraniem, płatność może nastąpić zarówno gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD.
Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:
przy płatności przelewem, płatnościach elektronicznych, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy – towar wysyłany jest po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy,
przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Paczkomaty InPost (https://inpost.pl/)
Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru towaru w Paczkomacie InPost na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, umożliwiający odbieranie paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Doręczenie przesyłki do Paczkomatu realizowane jest w terminie 2 dni roboczych od dnia jej nadania. Klient zostaje powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail oraz drogą sms, iż przesyłka czeka na odbiór. W momencie nadania przesyłki, Klient otrzymuje specjalny komunikat e-mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie, Klient otrzymuje w chwili doręczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Powiadomienie będzie zawierało kod odbioru składający się z 6 cyfr, który należy użyć odbierając przesyłkę. Paczkę należy odebrać w terminie 48 godzin od momenty jej doręczenia do Paczkomatu. Przy odbiorze przesyłki, należy wprowadzić numer telefonu oraz kod otrzymany SMS-em. Dodatkowo przesyłkę można śledzić na stronie internetowej https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
W przypadku nie odebrania przesyłki z Paczkomatu, przesyłka zostanie przetransportowana do najbliższego Oddziału InPost. Adres, pod który przesyłka zostanie przewieziona zostanie wysłany do Klienta drogą sms oraz e-mailem. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie 3 dni od momentu jej dostarczenia do Oddziału InPost, paczka zostanie zwrócona do Sprzedawcy.
Usługa InPost „PODAJ DALEJ”
Sprzedawca umożliwia bezpłatny odbiór osobisty w ramach usługi InPost „Podaj Dalej” w paczkomacie LOD25A, ul. Inflancka 37, 91 – 848 Łódź. Usługa ta dostępna jest dla zamówień opłaconych przelewem.
Odbiór osobisty w Punkcie sprzedaży
Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego Towaru w Punkcie sprzedaży po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailem. W przypadku odbioru Towaru w Punkcie Sprzedaży, płatność można uregulować gotówką lub kartą płatniczą (Sprzedawca dysponuje terminalem płatniczym Sumup).